Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16262
Назва: STEAM-технології у формуванні фахової компетентності майбутніх учителів інформатики
Автори: Медведєва, Марія Олександрівна
Ключові слова: STEAM-освіта
STEAM-технології
робототехніка
майбутні учителі інформатики
здобувачі освіти
освітній процес
віртуальна реальність
програмування
Дата публікації: 2024
Видавництво: ГО «Інноваційні обрії України»
Бібліографічний опис: Медведєва М.О. STEAM-технології у формуванні фахової компетентності майбутніх учителів інформатики. Українські студії в європейському контексті. 2024. № 8. С. 241–247. URL: http://obrii.org.ua/usec/storage/conference/zb_vol8_2024.pdf.
Серія/номер: УДК;821.161.2.09 (062.552)
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі роль учителя інформатики переосмислюється в контексті швидкого розвитку технологій та зростаючої потреби у цифровій грамотності. Для підготовки майбутніх педагогів до цих викликів, використання STEAM-технологій в освітньому процесі стає важливим елементом формування їхньої фахової компетентності. Загалом, використання STEAM-технологій у формуванні фахової компетентності майбутніх учителів інформатики є важливим кроком у підготовці висококваліфікованих педагогів, здатних ефективно працювати в умовах сучасного освітнього середовища.
Опис: http://obrii.org.ua/usec/storage/conference/zb_vol8_2024.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16262
ISSN: 2710-3730 (Print)
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Медведєва М.О._стаття.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.