Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorСафін, Олександр Джамільович-
dc.date.accessioned2024-04-22T06:59:06Z-
dc.date.available2024-04-22T06:59:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСафін О.Д., Мороз Л.І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Монографія «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Умань: Візаві, 2021. С. 4-66.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254-
dc.description.abstractФормуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.015.31(02)-
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectтворча діяльність, професійна освітаuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освітиuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
колективна монографія каф.псих.УДПУ-1-66.pdf999,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.