Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мороз, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сафін, Олександр Джамільович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T06:59:06Z | - |
dc.date.available | 2024-04-22T06:59:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Сафін О.Д., Мороз Л.І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Монографія «Психологічні аспекти формування творчої особистості вчителя, студента, учня». Умань: Візаві, 2021. С. 4-66. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16254 | - |
dc.description.abstract | Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні. | uk_UA |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.015.31(02) | - |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | творча діяльність, професійна освіта | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
колективна монографія каф.псих.УДПУ-1-66.pdf | 999,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.