Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.contributor.authorЗапорожець, Микола Олексійович-
dc.date.accessioned2024-04-22T05:54:09Z-
dc.date.available2024-04-22T05:54:09Z-
dc.date.issued2023-08-24-
dc.identifier.citationБержанір А. Л., Запорожець М. О. Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка». 2023. Вип. 10(24). С. 11–19.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-6025 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16247-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти як необхідної передумови їх якісної фахової підготовки та активної професійної діяльності. Визначено, що інтерпретація філософією освіти є цілеспрямованим процесом з умотивуваням теоретичних підходів до оптимізації педагогічної діяльності суб’єкта і навчальної діяльності об’єкта, які здійснюються на основі методологічних принципів. Вказано на зростання важливості особистісно орієнтованого змісту освіти та його спрямуванням на удосконалення інтелектуальних, духовно-світоглядних, соціальних характеристик і якостей людини, яка є суб’єктом культури. Досліджено особливості процесу формування у здобувачів теоретико-методологічних знань про сферу освіти і її про роль у суспільстві, формування філософського розуміння ідеї освіти як соціокультурного феномену, продукування власної світоглядної концепції освіти, взаємозв’язків соціальної та педагогічної систем. Обгрунтовано важливість вивчення філософських основ формування ціннісно-цільових пріоритетів освіти як необхідного елемента процесу становлення особистостей майбутніх фахівців.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectфілософське осмисленняuk_UA
dc.subjectтеоретико-методологічні засадиuk_UA
dc.subjectздобувачіuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectфілософія освітиuk_UA
dc.subjectціннісно-цільові пріоритети освітиuk_UA
dc.subjectсоціокультурна детермінаціяuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Teoret_metodol_zasady.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.