Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостоленко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:37:03Z-
dc.date.available2024-04-19T06:37:03Z-
dc.date.issued2020-04-10-
dc.identifier.citationПостоленко І. Умови ефективного використання змішаного навчання під час навчання іноземних мов. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали міжн. науково практ. Інтернет-конф., 10 квітня 2020 р. м. Умань. – Умань : «Візаві», 2020. С. 205-208.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16225-
dc.description.abstractІснує велика кількість досліджень, які спрямовані на те, щоб вивчення та засвоєння іноземної мови було легким та ефективним. Процес вивчення мови є унікальним і різним у кожної людини. Студенти маютьрізноманітні стилі навчання: деякі можуть швидко зрозуміти матеріал, який вивчається, а іншим потрібен час, щоб засвоїти його. Неспроможність вирішити відмінності у підході до навчання кожного студента може гальмувати процес навчання. Викладачі мають відповідати на цей виклик, приймаючирізні методи своєї роботи для задоволення стилю навчання кожного зі студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher"Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37:001.895(477+100)(06)-
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectкомп'ютерна грамотністьuk_UA
dc.titleУмови ефективності використання змішаного навчання під час навчання іноземних мовuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_tezy_Uman_konf.2020.pdf286,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.