Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостоленко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:36:37Z-
dc.date.available2024-04-19T06:36:37Z-
dc.date.issued2021-04-16-
dc.identifier.citationІрина Постоленко. НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУ. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. науково практ. Інтернет-конф. (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. 222-225.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223-
dc.description.abstractПід час організації змішаного навчання перед викладачем виникає непросте завдання, адже необхідно в обмеженому часі максимально розвинути у студентів різні компетентності. На сьогоднішній день без використання інформаційних технологій це неможливо провести якісно заняття. Модель змішаного навчання, поєднуючи традиційну і електронну моделі, підкреслює переваги і компенсує недоліки кожної з них.uk_UA
dc.publisher«Візаві»uk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectаудиторне навчанняuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Постоленко_тези.pdf184,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.