Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Постоленко, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T06:36:37Z | - |
dc.date.available | 2024-04-19T06:36:37Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-16 | - |
dc.identifier.citation | Ірина Постоленко. НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУ. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. науково практ. Інтернет-конф. (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. 222-225. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223 | - |
dc.description.abstract | Під час організації змішаного навчання перед викладачем виникає непросте завдання, адже необхідно в обмеженому часі максимально розвинути у студентів різні компетентності. На сьогоднішній день без використання інформаційних технологій це неможливо провести якісно заняття. Модель змішаного навчання, поєднуючи традиційну і електронну моделі, підкреслює переваги і компенсує недоліки кожної з них. | uk_UA |
dc.publisher | «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.subject | аудиторне навчання | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Постоленко_тези.pdf | 184,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.