Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:34:47Z-
dc.date.available2024-04-19T06:34:47Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationКучеренко І. М. Мотивації навчання мови: шляхи реалізації, Сучасні філологічні і методичні студії : проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищої освіти, Харків, 18 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2022. – 227 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16216-
dc.descriptionhttps://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/7487/1/%d0%97%d0%b1_%d1%82%d0%b5%d0%b7_%d0%9c%d1%96%d0%b6%d0%bd%d0%b0%d1%80_%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84_%d1%82%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d1%8c_2022.pdfuk_UA
dc.description.abstractРезультативність мовної освіти багато в чому залежить від правильно обраних і досконало застосованих методів навчання. Методи навчання пронизують всю педагогічну діяльність учителя: від прогнозування майбутньої навчальної діяльності, проєктування і до реалізації у процесі суб‘єкт-суб‘єктної міжособистісної взаємодії навчання й учіння, а також рефлексії з метою порівняння очікуваного результату з одержаним.uk_UA
dc.publisherЕлектронне виданняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;80:001.8-
dc.subjectметод навчанняuk_UA
dc.subjectТермінuk_UA
dc.subjectМетоди мотиваціїuk_UA
dc.subjectМотиваційне дослідженняuk_UA
dc.titleМетоди мотивації навчання мови: шляхи реалізаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Харків травень_2022.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.