Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:33:54Z-
dc.date.available2024-04-19T06:33:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКучеренко І. Методи мотивації і цілевизначення  важливі складники успішного процесу учіння // Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи 13 Вип. 1(7). 2022. С.13-21.uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16215-
dc.descriptionhttp://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261081uk_UA
dc.description.abstractСхарактеризовано методи мотивації та цілевизначення, які є компонентами лінгводидактичного інструментарію. Окреслено сутність та особливості методів мотивації та цілевизначення уроку української мови і шляхи реалізації їх у сучасних умовах навчання. Методи мотивації забезпечують успіх процесу навчання, стимулюють і спонукають усіх учасників освітнього процесу до активної співдіяльності. Методи цілевизначення передбачають усвідомлений вибір цілей навчання і створення таксономії особистісних цілей.uk_UA
dc.publisherВидавництво «Фенікс»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.3:316.628]:37.091.2-
dc.subjectцілевизначенняuk_UA
dc.subjectметоди цілевизначенняuk_UA
dc.subjectлінгводидактичний інструментарійuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectметоди мотиваціїuk_UA
dc.subjectцільuk_UA
dc.titleМЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Умань 2022.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.