Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гембарук, Алла Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T05:59:00Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T05:59:00Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Гембарук А.С. Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions. Iнновації в сучасній освіті: український та світовий контекст наук : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Умань, 20 жовтня 2022 р. Умань : Візаві, 2022. С. 51–54. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108 | - |
dc.description.abstract | Тези окреслюють шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр). | uk_UA |
dc.publisher | Умань : Візаві, 2022 | uk_UA |
dc.subject | constructivist approach | uk_UA |
dc.subject | constructivist principles | uk_UA |
dc.subject | constructivist learning environment | uk_UA |
dc.subject | EFL Methodology teaching | uk_UA |
dc.title | Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions | uk_UA |
dc.title.alternative | Кронструктивізм як ключовий підхід для розробки занять з Методики навчання англійської мови | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Гембарук_тези.pdf | 397,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.