Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T05:59:00Z-
dc.date.available2024-04-18T05:59:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГембарук А.С. Constructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessions. Iнновації в сучасній освіті: український та світовий контекст наук : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Умань, 20 жовтня 2022 р. Умань : Візаві, 2022. С. 51–54.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16108-
dc.description.abstractТези окреслюють шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр).uk_UA
dc.publisherУмань : Візаві, 2022uk_UA
dc.subjectconstructivist approachuk_UA
dc.subjectconstructivist principlesuk_UA
dc.subjectconstructivist learning environmentuk_UA
dc.subjectEFL Methodology teachinguk_UA
dc.titleConstructivism as a Key Approach for Designing EFL Methodology Sessionsuk_UA
dc.title.alternativeКронструктивізм як ключовий підхід для розробки занять з Методики навчання англійської мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Гембарук_тези.pdf397,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.