Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалай, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T05:58:48Z-
dc.date.available2024-04-18T05:58:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОлена Галай. Нова міжкультурна парадигма мовної освіти. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження : збірник матеріалів V Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (24 червня 2021 р.) . Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2021. С 34 – 36.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16107-
dc.description.abstractСоціокультурна та міжкультурна компетенції як складові сучасної мовної освіти, яка реалізовується закладами освіти України, набувають все більшого значення за останні роки. Особливо актуальною дана проблема стає в таких зонах, де здобувачі освіти мають можливість безпосереднього спілкування з представниками інших культур. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини організовує професійну підготовку вчителів з чотирьох європейських мов англійської, німецької, французької та іспанської. У зв’язку з тим фактом, що місто стало центром хасидизму, було впроваджено вивчення івриту (в якості третьої мови). Зазначені обставини ставлять перед викладацьким колективом факультету іноземних мов проблему пошуку нових шляхів вдосконалення як мовної, так і професійно-методичної підготовки здобувачів освіти з двох і більше іноземних мов. Остання, зокрема, пов’язана з оволодінням студентами ефективною методикою організації міжкультурної взаємодії в тому числі за допомогою нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також методикою проведення міжкультурних проектів різного рівня та характеру.uk_UA
dc.publisherТзОВ «Трек-ЛТД»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.091(477):303.4-
dc.subjectсоціокультурна компетенціяuk_UA
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectміжкультурна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсуб’єкт діалогу культурuk_UA
dc.subjectбагатомовністьuk_UA
dc.titleНова міжкультурна парадигма мовної освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
НОВА МІЖКУЛЬТУРНА ПАРАДИГМА МОВНОЇ ОСВІТИ.pdf160,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.