Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16107
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галай, Олена Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T05:58:48Z | - |
dc.date.available | 2024-04-18T05:58:48Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Олена Галай. Нова міжкультурна парадигма мовної освіти. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження : збірник матеріалів V Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (24 червня 2021 р.) . Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2021. С 34 – 36. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16107 | - |
dc.description.abstract | Соціокультурна та міжкультурна компетенції як складові сучасної мовної освіти, яка реалізовується закладами освіти України, набувають все більшого значення за останні роки. Особливо актуальною дана проблема стає в таких зонах, де здобувачі освіти мають можливість безпосереднього спілкування з представниками інших культур. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини організовує професійну підготовку вчителів з чотирьох європейських мов англійської, німецької, французької та іспанської. У зв’язку з тим фактом, що місто стало центром хасидизму, було впроваджено вивчення івриту (в якості третьої мови). Зазначені обставини ставлять перед викладацьким колективом факультету іноземних мов проблему пошуку нових шляхів вдосконалення як мовної, так і професійно-методичної підготовки здобувачів освіти з двох і більше іноземних мов. Остання, зокрема, пов’язана з оволодінням студентами ефективною методикою організації міжкультурної взаємодії в тому числі за допомогою нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також методикою проведення міжкультурних проектів різного рівня та характеру. | uk_UA |
dc.publisher | ТзОВ «Трек-ЛТД» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.091(477):303.4 | - |
dc.subject | соціокультурна компетенція | uk_UA |
dc.subject | мовна освіта | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт діалогу культур | uk_UA |
dc.subject | багатомовність | uk_UA |
dc.title | Нова міжкультурна парадигма мовної освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
НОВА МІЖКУЛЬТУРНА ПАРАДИГМА МОВНОЇ ОСВІТИ.pdf | 160,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.