Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Геннадіївна-
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-04-18T05:58:19Z-
dc.date.available2024-04-18T05:58:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКравченко Оксана, Резніченко Ірина. Національно-патріотичне виховання студентської молоді засобами цифрових технологій в умовах дистанційного освітнього середовища. Наука і освіта. 2022. №1. С. 60–70. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2022-1-9uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16105-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.24195/2414-4665-2022-1-9uk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні національно-патріотичне виховання є потужним засобом зміцнення єдності і цілісності України. Нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. На нашу думку, одним із таких шляхів може стати застосування цифрових технологій у здійсненні національно-патріотичного виховання студентської молоді, адже, це одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу. Метою дослідження є вивчення можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища закладу вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психологопедагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних щодо формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища; емпіричні – анкетування. Вибірку дослідження склали студенти 3-4 курсів денної форми навчання (70 осіб) факультету початкової освіти та факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Проведене дослідження засвідчило, що студентська молодь займає активну громадську позицію: розмовляє українською мовою, хоче жити та працювати в Україні, шанобливо ставиться до своєї Батьківщини, її традицій, культурного та історичного минулого, любить подорожувати, толерантно ставиться до осіб з особливими потребами. Проаналізовані різноманітні форми виховної роботи національнопатріотичного спрямування в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, які були проведенні засобими ІКТ: онлайн тематичні лекції, виховні години, круглі столи, майстер-класи, гостьові онлайн-зустрічі з відомими дослідниками історичної спадщини України, онлайн екскурсії-подорожі історичними місцями, віртуальні виставки художньої творчості, участь у національно-патріотичному студентському таборі «Дія» тощо довели ефективність можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молодіuk_UA
dc.publisherНаука і освітаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.017:172.15]:004:378.018.43-
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіuk_UA
dc.titleНАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття крвченко, резніченко 2022.pdf898 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.