Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15999
Назва: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: БРАСЛАВСЬКА, Оксана Володимирівна
СОВГІРА, Світлана Василівна
Ключові слова: модель
формування
готовність
майбутні учителі хімії
професійна діяльність
блоки
критерії
рівні
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2023. Вип. 67. С. 150-160.
Бібліографічний опис: Браславська О В, Совгіра С В. Модель формування готовності майбутніх учителів хімії до професійної діяльності. Наукові записки Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Серія: Педагогічні науки. Випуск 3 / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, О.А. Біда, Н.І. Шетеля та ін. Кропивницький : Видавництво «Код». 2023. С. 15-21.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:54]-027.561-047(045)
DOI:;10.59694/2786-6904-2023-1-3-15-21
Короткий огляд (реферат): У статі обґрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів хімії до професійної діяльності та розкрито її компонентний склад, який є сукупність цільового, нормативного, організаційно-діяльнісного та оцінно-результативного блоків. Встановлено, що цільовий блок моделі представлений у єдності мети та завдань. Обгрунтовано методологічні підходи та принципи: доступності, взаємозв᾿язку теорії з практикою, систематичності та послідовності, індивідуалізації та диференціації, рефлексивності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15999
ISSN: 2786-6912
2786-6904
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
8_removed (1).pdf687,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.