Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоголій, Марина Олександрівна-
dc.contributor.authorДенека, Марія Теодозіївна-
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-12-11T06:33:23Z-
dc.date.available2023-12-11T06:33:23Z-
dc.date.issued2023-06-02-
dc.identifier.citationБоголій, М. О., Денека, М. Т., & Гончарук, В. А. (2023). Основи філологічного мислення: проблема підготовки освітніх кадрів. Академічні візії. (20). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/404uk_UA
dc.identifier.otherhttp://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8022908-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15954-
dc.descriptionhttps://academy-vision.org/index.php/av/article/view/404/369uk_UA
dc.description.abstractФілологічне мислення як вид професійного педагогічного світогляду набуває все більшого значення в сучасній освіті. Вона орієнтована на підготовку фахівця‐словесника, який здатен ефективно навчати мові й літературі в комунікативно‐діяльному підході; насичувати освітній процес етнокультурним багатством; бути критичним, творчим, ресурсним. Для цього недостатньо лише певних теоретичних знань і практичних навичок. Повинен сформуватися світогляд, який інтегрує весь набутий у закладі вищої освіти особистісний потенціал та забезпечить його повноцінну реалізацію у професійній діяльності. У статті описаний вплив на формування, становлення й розвиток філологічного мислення основних груп чинників,пов’язаних із етнокультурним потенціалом фахівця, ресурсами комунікації, ресурсами критичного і творчого опрацювання текстів. Виокремлені можливі проблеми, з якими можуть стикатися викладачі у процесі формування філологічного мислення студентства. Окреслені можливі шляхи комплексного подолання визначених проблем.uk_UA
dc.publisherФОП Король Ірина Володимирівнаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:81.23-
dc.subjectетнокультурний контекстuk_UA
dc.subjectетнокультурна ресурсністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна орієнтованістьuk_UA
dc.subjectпрофесійне мисленняuk_UA
dc.subjectтекстова ерудованістьuk_UA
dc.subjectфілологічне мисленняuk_UA
dc.titleОснови філологічного мислення: проблема підготовки освітніх кадрівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Боголій+Марина+Олександрівна (1).pdf274,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.