Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-07T11:27:25Z-
dc.date.available2023-12-07T11:27:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТкачук Г., Медведєва М. Формування математичної компетентності студентів педагогічних університетів в умовах неформальної освіти. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том11, №3. С. 39-46uk_UA
dc.identifier.issn2616-650X-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15909-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i3-006uk_UA
dc.description.abstractМатематична компетентність студентів педагогічних закладів є важливою складовою їх професійної підготовки, яка проявляється у вміннях застосовувати отримані математичні знання та уміння для розв’язування різноманітних завдань. Основною перешкодою на шляху формування даної компетентності і здобуття освіти загалом вбачаємо нестабільну ситуацію в країні внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України. Педагогічна спільнота вже давно звернула увагу на такий спосіб здобуття знань та формування умінь як неформальна освіта. Вона передбачає, що студенти навчаються в межах якісно підготовлених професійними фахівцями світових закладів освіти навчальних курсів, які розташовані на онлайнових платформах. Тому існує потреба аналізу таких платформ і пошуку відповідних навчальних курсів, які дадуть змогу студентові отримати якісну освіту та удосконалити відповідні компетентності. У роботі уточнено поняття «математичної компетентності» та визначено її структуру. Проаналізовано компоненти математичної компетентності та визначено можливості неформальної освіти щодо реалізації кожного з компонентів. Шляхом аналізу нормативних документів виявлено основну ідею неформальної освіти, що вказує на оновлення та поглиблення компетентностей майбутнього фахівця протягом всього періоду здобуття формальної (традиційної) освіти, а в подальшому і протягом всього життя. Порівняльний аналіз різних платформ здобуття неформальної освіти виявив значний потенціал для формування математичної компетентності студентів педагогічних університетів. Зокрема, здійснено аналіз навчальних курсів для неформальної освіти з дисципліни «Лінійна алгебра», які можна використовувати для поглиблення та удосконалення математичної компетентності студентів.uk_UA
dc.publisherСумДПУім.А.С.Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.4.017:005.336.2]:[004.9:316.77](045)-
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectстуденти педагогічних університетівuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectлінійна алгебраuk_UA
dc.subjectонлайнові курсиuk_UA
dc.subjectосвітні платформиuk_UA
dc.titleФормування математичної компетентності студентів педагогічних університетів в умовах неформальної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття_Ткачук_Медведєва.pdf718,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.