Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15527
Назва: | STUDY OF APPROACHES TO DEFINING THE CONCEPTS OF GLOBALIZATION AND INTERNATIONALIZATION IN HIGHER EDUCATION |
Інші назви: | ВИВЧЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ «ГЛОБАЛІЗАЦІЯ» ТА «ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ» У ВИЩІЙ ОСВІТІ |
Автори: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | Глобалізація внутрішня інтернаціоналізація вища освіта міжнародна освіта академічна мобільність визначення понять зовнішня інтернаціоналізація інтернаціоналізація вищої освіти інтернаціоналізація |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Капелюшна Т. Вивчення підходів до визначення понять «глобалізація» та «інтеграція» у вищій освіті. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2022. Вип 51. Том 1. С. 22–25. |
Серія/номер: | УДК;378:[005.44+341.221.4]:159.955.2 DOI;10.32782/2663- 6085/2022/51.1.4 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено питання вивчення підходів до визначення понять «глобалізація» та «інтернаціоналізація» у вищій освіті. Незважаючи на велику кількість оригінальних ґрунтовних праць українських та зарубіжних вчених щодо визначення понять «глобалізація» та «інтернаціоналізація» вищої освіти, проблема їх розмежування і взаємозв'язків недостатньо вивчена. Встановлено, що з 90-х років ХХ століття поняття інтернаціоналізації вищої освіти набуває глобального виміру, воно починає трактуватися як комплексний процес набуття окремим закладом вищої освіти міжнародних перспектив у навчанні та викладанні, спостерігається тенденція до виокремлення університету як суб’єкта, що комплексно інтернаціоналізується. Визначено інтернаціоналізацію як багатовимірний, багатоаспектний, динамічний процес, що впливає на розвиток вищої освіти у світі. Виокремлено поняття внутрішньої та зовнішньої інтернаціоналізації. Розкрито різницю між поняттями «глобалізація» та «інтернаціоналізація». Аналізуючи співвідношення цих понять, ми, погоджуючись із науковцями, не вважаємо їх ідентичними, оскільки інтернаціоналізація передбачає збереження і розвиток національної системи вищої освіти та фундаментальних наукових шкіл, тоді як глобалізація означає більш фундаментальні зміни світового порядку, за яких національні кордони втрачають своє значення, а наука втрачає орієнтир на національні традиції та цінності. Зосереджено увагу на необхідності постійного оновлення поняття інтернаціоналізації вищої освіти, оскільки важливість, масштабність і складність міжнародного аспекту вищої освіти постійно зростає. Автор статті переконаний, що пріоритетним завданням університету постало не лише питання підвищення якості освітніх послуг, а й міжнародне визнання і високий статус. |
Опис: | http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/51/part_1/4.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15527 |
ISSN: | 2663-6085 (Print) 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
4.pdf | 169,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.