Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білецька, Ірина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Федоренко, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Рожкова, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Клясен, Наталія Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Гурська, Олена Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Протас, Оксана Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T13:19:18Z | - |
dc.date.available | 2023-06-28T13:19:18Z | - |
dc.date.issued | 2022-05 | - |
dc.identifier.citation | Biletska I., Fedorenko O., Rozhkova L., Kliasen N., Gurska O., Protas O. Pedagogical Communication As A Component Of Professional Literacy. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22. No. 5. P. 757–761. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1738-7906 | - |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.5.103 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15475 | - |
dc.description | http://paper.ijcsns.org/07_book/202205/202205103.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження. | uk_UA |
dc.publisher | Dr. John M. Jun | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | міжособистісна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | навчальна ситуація | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Pedagogical Communication As A Component Of Professional Literacy | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогічна комунікація як компонент професійної грамотності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Mova_i_kultura_yak_osnovni_kategorii_lingvokulturologii.pdf | 5,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.