Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15442
Назва: Філософсько-методологічні аспекти освіти як чинника суспільного розвитку
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Ключові слова: освіта
суспільний розвиток
філософсько-методологічні аспекти
особистість
виховання
філософія освіти
інноваційність освіти
Дата публікації: 31-тра-2023
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Бержанір А. Л. Філософсько-методологічні аспекти освіти як чинника суспільного розвитку. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2023. № 5(11). С. 383–392
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутнісні характеристики філософсько-методологічних аспектів освіти як важливого чинника суспільного розвитку та її вплив на соціально-економічні та духовно-ціннісні трансформації. На основі аналізу освітнього простору визначено змістовну та організаційну структуру системи освіти як цілісного педагогічного процесу формування особистості. Вивчено пріоритети розвитку освітнього комплексу, реалізація яких обумовить забезпечення конституційних гарантій доступності та рівності прав громадян на отримання освіти.Обгрунтовано завдання філософії освіти із визначення базових цілей, напрямів, моделей функціонування освітніх та виховних інститутів, головних якостей сучасної або перспективної освітньої системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15442
ISSN: 2786-6165 Online
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Filos_metodol_aspekty_osvity.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.