Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:48:30Z-
dc.date.available2022-12-08T07:48:30Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationТрофаїла Н.Д. Важливість використання ігрових методів під час вивчення іноземної мови в закладах дошкільної освіти. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. No 10(15) 2022. С. 288-296uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15107-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз можливих способів використання ігрових методів у процесі вивчення іноземної мови в закладах дошкільної освіти. На основі аналізу численних наукових праць, з’ясовано, що одним із ефективних методів вивчення іноземної мови є метод гри. Оскільки, дидактична гра здатна зробити перехід до навчальної діяльності плавним і більш комфортним для дітей. Вона підвищує емоційну складову освітнього процесу і передусім кожного заняття, здатна істотно підвищити ефективність засвоєння знань дошкільниками, а також їх працездатність.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[37.091.33-027.22:796:81'243]:373.24-
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleВАЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ МЕТОДІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeВАЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ МЕТОДІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2462-Текст статті-2473-1-10-20220924.pdf212,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.