Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:46:10Z-
dc.date.available2022-12-08T07:46:10Z-
dc.date.issued2021-11-23-
dc.identifier.citationТрофаїла, Н. (2021). Вплив ігрової діяльності на емоційний розвиток дітей дошкільного віку. Acta Paedagogiсa Volynienses, 5, 62–67,uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15102-
dc.descriptionhttp://journals.vnu.volyn.ua/index.php/pedagogy/issue/view/24uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено науково-теоретичний аналіз проблеми впливу ігрової діяльності на емоційний розвиток дітей дошкільного віку. Проаналізовані наукові підходи до проблеми ігрової діяльності в дошкільному віці. Автором статті акцентовано увагу на значенні гри в дошкільному дитинстві, яка є основним видом діяльності дошкільника, у процесі якої відбувається емоційний розвиток дітей. Розкрито важливість гри в психологічному розвитку дітей дошкільного віку, адже гра забезпечує поступовий розвиток базових психологічних новоутворень. Гра, як вид діяльності посідає важливе місце в розвитку дітей дошкільного віку. Важливість та значення гри в житті дитини-дошкільника неможливо недооцінити та переоцінити.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.091.3-027.22:159.942-
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectемоційний розвитокuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного віку.uk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.titleВПЛИВ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.