Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Аанатолійович-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-11-30T08:44:26Z-
dc.date.available2022-11-30T08:44:26Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationКраснобокий Ю., Ткаченко І., Ільніцька К. Роль освіти і науки в концепції сталого розвитку. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Якісні дослідження для покращення життя людини : матеріали ХII-ї Міжнародної науково-практичної конференції (Конін – Ужгород – Перемишль, 22 квітня 2022 року). Конін – Ужгород – Перемишль : Посвіт, 2022. С. 148–150.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14961-
dc.description.abstractВступаючи в реальне життя, випускникам освітніх закладів необхідно буде адаптовуватися не лише до умов високотехнологічного, інформаційно-перенасиченого світу, але й до світу переобтяженого глобальними проблемами, такими як зміна клімату, виснаження природних ресурсів, енергетичний «голод», антропогенне навантаження на довкілля, демографічна проблема та інші, які мають системний характер. І від того, чи будуть знайдені шляхи вирішення цих проблем, забезпечуватиметься й сталий розвиток майбутніх поколінь.uk_UA
dc.publisherПП «ПÓСВІТ»uk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectсистема знань людиниuk_UA
dc.subjectінтеграція науки-освіти-виробництваuk_UA
dc.titleРоль освіти і науки в концепції сталого розвиткуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Роль освіти і науки в концепції сталого розвитку.pdf171,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.