Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБегас, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorСлатвінська, Анна Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛемещук, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМалишевська, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorХрипун, Дар'я Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-18T12:23:14Z-
dc.date.available2022-10-18T12:23:14Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 07-08 жовтня 2020 року .Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 121 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14833-
dc.description.abstractІнклюзивна освіта в Україні потребує свого вирішення на основі виваженого підходу як з боку державних державних органів влади, так і громадськості, оскільки процеси у навчанні дітей з особливими освітніми потребами мають свою специфікуuk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивні групиuk_UA
dc.subjectасистент вчителяuk_UA
dc.subjectпорушення психофізичного розвиткуuk_UA
dc.subjectпорушення мовленняuk_UA
dc.subjectлогопедична роботаuk_UA
dc.subjectіндивідуальна корекціяuk_UA
dc.subjectпсихологічний розвитокuk_UA
dc.titleІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ: Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб_тез_конф_Інклюз_для завантаження.pdf557,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.