Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14478
Назва: Діагностика здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології
Автори: Совгіра, Світлана Василівна
Миронюк, Тамара Миколаївна
Ключові слова: діагностика
майбутній вчитель біології
критерії
показники
рівні сформованості
здоров'язбережувальна компетентність
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Совгіра С. В., Миронюк Т. М. Діагностика здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету Вип. 4, 2020. Умань: ВПЦ «Візаві» С.42-51
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито хід діагностики здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-інформаційним, практично-діяльнісним критеріями. Дослідно-експериментальна робота здійснювалася у два етапи: констатувальний та формувальний. На констатувальному етапі визначено початковий низький рівень сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології, який показав відсутність значної відмінності між рівнями сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивноінформаційним, практично-діяльнісним критеріями. Формувальний експеримент довів наявність високого рівня здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-інформаційним, практичнодіяльнісним критеріями у експериментальній та середнього у контрольній групах та значну відмінність між ними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14478
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1200217.pdf867,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.