Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390
Назва: | Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері |
Інші назви: | Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері |
Автори: | Пічкур, Микола Олександрович Сотська, Галина Іванівна |
Ключові слова: | Мистецтвознавство Навчання Планер Художньо-педагогічна парадигма Майбутні фахівці з образотворчого мистецтва |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' |
Бібліографічний опис: | Пічкур М. О., Сотська Г. І. Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' 2019. № 1. С. 384–389. |
Серія/номер: | УДК;378:75:[7.035.3:502:7.036.2] |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньо педагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висно вки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успіш ного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою |
Опис: | http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/view/167039/166440 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390 |
ISSN: | 2226-3209 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
MIMESIS_19_SS.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.