Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorЛюльченко, Вячеслав Григорович-
dc.date.accessioned2021-10-05T08:27:23Z-
dc.date.available2021-10-05T08:27:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКочубей Т. Д., Люльченко В. Г. Сутність поняття «професійна санітарно-гігієнічна компетентність майбутнього інженера-педагога харчового профілю» Наукові записки. Серія: Педагогічні науки / редкол.: В. Ф. Черкасов та ін. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. Вип. 174. С. 45–51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14040-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність поняття професійна санітарно-гігієнічна компетентність майбутнього інженера-педагога харчового профілю та проаналізовано її ключові компоненти. Визначено професійну санітарно-гігієнічну компетентність майбутнього інженера-педагога харчового профілю як важливу особистісну якість, складову його професійної компетентності, що визначає сукупність санітарногігієнічних знань, умінь та навиків відносно збереження здоров’я та життя людини.uk_UA
dc.publisherЦДПУ ім. В.Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:377.011.3-051]:664-
dc.subjectінженер-педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectгігієнаuk_UA
dc.subjectсанітаріяuk_UA
dc.titleСутність поняття «професійна санітарно-гігієнічна компетентність майбутнього інженера-педагога харчового профілю»uk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.