Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13671
Назва: | Системно-інтегративний підхід до викладання фундаментальних наук у процесі підготовки учителів природничих дисциплін освітнього ступеня Магістр |
Автори: | Ільніцька, Катерина Сергіївна Краснобокий, Юрій Миколайович Ткаченко, Ігор Анатолійович |
Ключові слова: | інтеграція наукова картина світу фундаментальні взаємодії світові константи теорії об’єднання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Посвіт |
Бібліографічний опис: | Ільніцька К.С., Краснобокий Ю.М., Ткаченко І.А. Системно-інтегративний підхід до викладання фундаментальних наук у процесі підготовки учителів природничих дисциплін освітнього ступеня Магістр. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том V: Динаміка наукових та освітніх досліджень в умовах пандемії [колективна монографія] / [Наукова редакція: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Херсон: Посвіт, 2021. С. 395 – 414. |
Короткий огляд (реферат): | Ця стаття присвячена питанням інтегративного підходу до підготовки вчителів-магістрів у процесі опанування ними циклу фундаментальних наук (фізики, астрономії, астрофізики, космології, космогонії, хімії). Спільним матеріалом програм цих навчальних дисциплін є уявлення про фундаментальні взаємодії в природі, які визначають будову, структурну єдність і еволюцію Всесвіту: гравітаційну, слабку, електромагнітну і сильну. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13671 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Системно-інтегративний підхід до викл-ння фундамент. наук.pdf | 372,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.