Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13336
Назва: | Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу |
Автори: | Гурський, Ігор Юрійович Казак, Юлія Юріївна |
Ключові слова: | професіограма учитель іноземних мов аспект акмеологія акмеологічний підхід професіоналізм професійна компетенція компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Гурський І. Ю. Казак Ю. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано проблеми теоретичних засад професіограми учителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу, термін «професіограма» та визначено роль професіограми крізь призму фахового становлення вчителя іноземних мов. Розкрито місце педагогічної акмеології в системі прикладної акмеології. Охарактеризовано значення терміну «професійна компетенція вчителя іноземної мови» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в закладі вищої освіти. Проаналізовано особистісні якості вчителів: об’єктивні, суб’єктивні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13336 |
ISSN: | 2307-4906 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фахова стаття.pdf | 553,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.