Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403
Назва: | Бар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мови |
Автори: | Щербань, Ірина Юріївна |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутніх учителів інноваційні технології навчання комп’ютерно-орієнтовані технології навчання інтеграція новітніх технологій |
Дата публікації: | лют-2020 |
Видавництво: | Інтернет-конф., м.Кропивницький |
Бібліографічний опис: | Щербань І.Ю. Бар’єри використання інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях з іноземної мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м.Кропивницький, 20 лютого 2020 р. Кропивницький, 2020. С. 116-118. |
Короткий огляд (реферат): | Дано визначення поняттю «педагогічний бар’єр» як складному педагогічному явищу, що перешкоджає, стримує, знижує ефективність і успішність педагогічного процесу. Описано внутрішні та зовнішні бар’єри, що можуть перешкоджати інтеграції новітніх технологій у викладання та навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12403 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
_кроп__Shcherban.PDF | 477,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.