Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-11-22T12:15:17Z-
dc.date.available2019-11-22T12:15:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Педагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Universum View 7. Pedagogical sciences», Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. C.41-46. URL: http://www.iscience.me/2018/12/universum-view-7-24112018.htmluk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271-
dc.description.abstractОдним із основних принципів проектування навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання є принцип зворотного дизайну, який починається не з пошуку контенту і розробки змістової частини, а з визначення результатів навчання та вибору відповідних методів їх оцінювання.uk_UA
dc.publisherТОВ «Нілан-ЛТД»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesББК;60.5+74+80+87.3+88.3+65+65.4+34.3-
dc.relation.ispartofseriesУДК;001+101+159.9+37+316+801+330.1+339.1+669-
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectпроектування результатів навчанняuk_UA
dc.subjectпроектування системи оцінюванняuk_UA
dc.titleПедагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вінниця2018.pdf176,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.