Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T12:15:17Z | - |
dc.date.available | 2019-11-22T12:15:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В. Педагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Universum View 7. Pedagogical sciences», Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. C.41-46. URL: http://www.iscience.me/2018/12/universum-view-7-24112018.html | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11271 | - |
dc.description.abstract | Одним із основних принципів проектування навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання є принцип зворотного дизайну, який починається не з пошуку контенту і розробки змістової частини, а з визначення результатів навчання та вибору відповідних методів їх оцінювання. | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ «Нілан-ЛТД» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ББК;60.5+74+80+87.3+88.3+65+65.4+34.3 | - |
dc.relation.ispartofseries | УДК;001+101+159.9+37+316+801+330.1+339.1+669 | - |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | проектування результатів навчання | uk_UA |
dc.subject | проектування системи оцінювання | uk_UA |
dc.title | Педагогічний сценарій навчальної дисципліни в умовах змішаного навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вінниця2018.pdf | 176,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.