Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269
Назва: | Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process |
Інші назви: | Соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | змішане навчання ІКТ соціально-економічні передумови інноваційна активність цифрові технології |
Дата публікації: | 22-лис-2018 |
Видавництво: | Lulu Press |
Бібліографічний опис: | Tkachuk, H. Social and economic preconditions of the implementation the blended learning in the educational process // Proceedings of XХХV International scientific conference «The overall development of the modern world». Morrisville, Lulu Press., 2018. 22 November 2018. PP. 75-79. URL: http://www.iscience.me/2018/11/2211.html |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано соціально-економічні передумови впровадження змішаного навчання в освітній процес. Визначено, що вирішальними факторами впровадження змішаного навчання у освітніх закладах країн світу є інноваційна активність суб’єктів освіти та науки та безперервне інноваційно-технологічне оновлення усіх сфер суспільства. Охарактеризовано такі показники інноваційної активності як рівень доступу до ІКТ, інтенсивність використання ІКТ у суспільстві, знання і навички у сфері ІКТ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11269 |
ISSN: | 978-0-359-24561-1 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Універсум2018-міжнар.pdf | 178,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.