Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10623
Назва: | БРИТАНСЬКИЙ ШКІЛЬНИЙ КУРИКУЛУМ ТА ЙОГО ТИПИ |
Автори: | Постоленко, Ірина Сергіївна |
Ключові слова: | національний курикулум робочий курикулум інституціональний курикулум прихований курикулум |
Дата публікації: | 18-кві-2019 |
Короткий огляд (реферат): | Національний курикулум (The National Curriculum) – це документ державного рівня, який лежить в основі політики, спрямованої на підвищення стандартів. У ньому чітко викладені офіційні права на отримання освіти для всіх учнів. Він визначає зміст навчання і виховання, і встановлює засоби досягнення педагогічних цілей на всій території Великої Британії. У національному курикулумі встановлено, як має відбуватися оцінювання учнівських знань і умінь, а також як повинні оприлюднюватися результати оцінювання. Завдяки національному курикулуму вчителі, учні, батьки, роботодавці та широкий загал чітко розуміють, які навички і знання британські учні отримають в школі. Британський науковець Джин Дін розрізняє такі типи курикулуму, як робочий, інституціональний, прихований, шкільний, базовий та локальний. Наводимо коротку характеристику типів курикулуму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10623 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Postolenko_Curriculum.pdf | 214,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.